Vem är ett pervo egentligen?!

2008-08-02 @ 17:24:37

Blev imorse erbjuden att följa med och titta på pride paraden idag. Tackade väldigt snällt nej till det, även om jag var lite halv sugen på att följa med. Ångrar verkligen inte det nu, och det beror inte endast på vädret.

Mamma och jag tog istället en liten shoppingrunda. Det resulterade i att man blev kär i ett par skor, köpte en kofta och ett par shorts samt lite flirtande med killen inne på Kappahl.


Sitter just nu och messar med Lisa och Mingis. Den där lilla kinesen kan verkligen få en att skratta. Väntar också på att Dannes mobil ska ringa, han har glömt den hemma och det har ringt sex gånger i den. Mamma vägrar att svara i den så nästa gång det piper i den är det min uppgift att svara. En uppgift som jag mer än gärna få IG på.

Hahaha, blev nyss kallad pervo av en blottare.
Kim hälsar!

Kommentarer
Postat av: Emna

vet du någon som är bra på headers?

2008-08-02 @ 17:41:58
URL: http://regalemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback