Usch, busch.

2008-08-27 @ 17:53:56

SHIT vad trött jag är. Håller nog på att åka på en monsterförkylning. Har precis lyckats övertala pappa att åka till EKO för att köpa min favorit halstabletter. Tack så mycket snälla underbara far! Har sedan inte tvekan en endaste sekund att lägga mig om klockan lyckats bli åtta och man inte hade någon läxa tills imorron. Men känner att man verkligen inte ska hamna efter nu i starten av terminen, och vill ju inte verka helt dum imorron när den nya läraren Anders Toll börjar prata om rättskunskap.


Fan avd min hals gör ont, och ögonlocken vill bara falla över ögonen och låta mig somna. Men usch nej, man har den dära hemska skolan att genomföra. Dessutom är det bara första veckan, och inte kan man bli sjuk under den heller. Usch, jag vill sova!

Ali <3 Bali

Kommentarer
Postat av: matilda

Hej, vad har du gjort i dag?

2008-08-27 @ 18:03:12
URL: http://dresslikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback