SSX!

2008-08-16 @ 20:48:33

Har precis kommit i ordning efter en kort promenad. På vägen så tänkte man bl.a. på det som sades igår när man var med Jonna. Tydligen har jag en Jennymove, vet inte riktigt om man ska ta det som en komplimang eller inte. Fick även reda på att man har en hel del söta flickor i klassen. Sedan försökte jag även övertala mina kära vänner Challe och Karin att komma hem till mig med vattenmelon, eftersom jag blev så sjukt sugen på det. Men istället fick man ett påhopp och lite ilska från Challe, blev även iväg tvingad i framtiden till någon rea i Skärholmen av Karin. Gick då istället till mormor och morfar ihop om att finna vattenmelon där, men istället satt man och svullade chips.

Ska nu spendera resten av kvällen med att spela SSX. Haha, Jonna du hade nog rätt. Har även planer på att se Sverige matchen ikväll. Men vet inte riktigt om jag ska sova innan eller ta en lång sovmorgon imorron. Får se hur det blir.

Ali <3 Bali


Favoriten!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback