Saknar er!

2008-08-14 @ 22:24:05

Haha, satt nyss och läste en massa gamla inlägg i bloggen. Fattade knappt hälften, men vissa kom jag ihåg som det var igår. Log nästan hela tiden och ett och annat skratt bröt ut då och då. Kommer ihåg min debutbok såväl, 1003 steg mot Jennylighet. Sista steget är bäst!

HAHAHAHAHAHA, läste precis inlägget om Michams robot dance. Vilket minne! Tror seriöst att jag aldrig någonsin garvat så mycket i skolan. Låg bokstavligen på golvet minst fem gånger inom loppet av 30 minuter och skrattade.
Saknar klassen ganska mycket nu. På sätt ska det blir kul att börja skolan igen, men slipper gärna pluggande och lektionerna... och framför allt L-O.

Fattar inte att jag bara träffat Anna, Mingis och Charlotte en gång på hela sommarlovet! Ännu värre är det med Micham och Johanna som man inte träffat en enda gång. Det enda som gjorts är att prata med Micham kvart i fem på morgonen på telefon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback