Remember the titans

2008-08-11 @ 20:15:26
Såg nyss att Remember the titans går på tv ikväll vid klockan nio. Helt perfekt, eftersom man ska sova tidigt idag. Tänkte då krypa ner i sängen och se så mycket på den som jag orkar, förhoppningsvis så somnar jag inte på direkt. Är faktiskt riktigt trött. Sedan ska man upp vid sju, åka iväg senast halv nio och komma hem senare på dagen igen. Förhoppningsvis så ska det bli en sen träning då, vore skönt att träffa laget innan match. Annars blir det bara en massa Football superstar.

Insåg tidigare idag att det verkligen måste bli bättre på träningsfronten. Har som sagt börjat simmat med Karin, men som vanligt när det gäller oss så kan man knappats räkna med att det kommer ske under en längre tid. Fick sedan tanken att börja jogga igen för några dagar sedan. Men den tanken har ju slagit mig förut utan att något gjorts. Hur som helst så bestämde jag mig för att det är dags att köra lite styrka hemma. Dvs. armhävningar, sit ups och rygglyft i stortsätt. Det är ju iaf bättre än inget. Dessutom har man ju blivit ett fan till promenader på den senaste tiden, så det borde funka.

Nej, nu stjälpte en trötthetsvåg över mig igen.

Ali <3 Bali.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback