Myys.

2008-08-05 @ 15:56:31
Nu har jag äntligen bestämt mig för vad som ska göras ikväll. Har precis fått mamma att göra middag eftersom jag håller på att hungra ihjäl. Efter det ska jag göra mig i ordning en varm kopp o'boy med grädde och ha ett Supernatural maraton. Fy farao vad mysigt!

Ska börja om från början, vilket betyder att jag kommer bli tvungen att se det tredje avsnittet (i första säsongen) igen, som enligt mig är det läskigaste.

Åh, vad mysigt. Längtar redan till det! Hoppas det börjar regna ännu mer så man hör hur det slår mot fönstret.


Karin, jag vet att jag lovade att göra en teckning till Sara. Men tror bara att det skulle göra allt värre... för mig. Så istället får du förtroendet att framföra till henne att jag är ledsen och att jag egentligen är jätte jätte snäll. : ) ... för det är jag.

Kim hälsar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback