Lite krims krams.

2008-08-24 @ 20:36:40

Kom precis hem från en promenad. Det blev en lång och mysig liten truddelut på 45 minuter. Så skönt att vara ute och gå om det är rätt väder. Hjärnan rensas och tankarna bara flyger iväg. Har lite mer än 2 timmar nu att ta död på innan det är dags för To catch a predator! Höjdpunkten på hela veckan, om man bortser från Psych.


Försökte finna lite stöd hos mina kära vänner idag pga. en speciell sak som morgondagen innebär. Den ena fick jag mer eller mindre en utskällning för och den andra fick jag stöd ifrån ... om man frågar henne. Frågar man mig var det mer hån. Alla vet nog att den omtalade är Challe. Sen har man också blivit lovad att bli smittad av Mengmei imorron. Jag lovar, kommer du i närheten av mig så kommer du få känna på mina karatesparkar.

Aja, har inte så mycket mer på hjärtat som jag vill få sagt (om man nu kan säga så).

Ali <3 Bali


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback