Johanna hade emo fingrar idag.

2008-08-25 @ 15:42:26

Första skoldagen avklarad. Det var inte alls speciellt kämpigt. Det enda var att alla var så trötta och behandlade den tröttheten på olika sätt. Vissa omvandlade det tillglädje, andra flum. Själv blev jag helt borta, vilket var nog den första gången någonsin. Johanna och jag lyckades flumma till dagen riktigt rejält. Vi tog även en sväng till Farsta på lunchen och där fick man höra ett och annat om hennes förra kompisar.

Fick även reda på något som troligen aldrig kommer glömmas bort från lilla henne. Vet inte riktigt om det är något att ta upp här, men det var hur gulligt som helst och ord kan inte beskriva hur glad jag blev över att höra det.

Var jätte kul att träffa och se alla människor igen.



Egentligen skulle jag vilja hitta på något eftersom man fortfarande på någotvis har lite sommarlov nu innan alla drar igång igen med sina projekt i sina ämnen. Men kände så fort jag kom hem att all ork försvann. Istället blir det nog en joggingrunda eller promenad senare, kanske ska försöka få tag på Jonna och se om hon vill med.
Kim hälsar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback