Johanna är en emo.

2008-08-26 @ 17:32:25

Usch, har nu fallit för trycket. Eller det var inte direkt något tryck, snarare en hemsk och riktigt tråkig uttråknad. Hur som helst har jag nu skaffat Facebook igen. Var så fruktansvärt uttråkad så kunde inte komma på något roligare att göra. Vilket egentligen var hur meningslöst som helst, eftersom jag lär aldrig vara inne där. Dessutom fattar jag noll av all den skiten som finns på den sidan, men det skulle jag aldrig erkänna.


Usch, vad jag vill ha mat nu! Känner mig jätte stressad eftersom jag inte kommer kunna räkna ett endaste mattetal innan jag ätit. Har egentligen all tid i världen efter maten eftersom jag inte har något annat planerat, men ändå så stressar jag upp mig.

Messar just nu med min käre vän Charlotte. Ord kan verkligen inte beskriva hur glad jag är över att ha henne i mitt liv.

Men nu är det inte långt kvar till mat!


För er som är intresserade så är Mengmei egentligen 94:a som tycker jag är bäst i hela världen och Franci står utanför mitt fönster naken.

Ali <3 Bali

Kommentarer
Postat av: Anonym

sugen på GRATIS smink?

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=9738



tryck på länken,bli medlem och samla lätt ihop poäng.presentkort ifrån kicks blir dina! nice..:D

2008-08-26 @ 17:40:39
Postat av: sanibo

haha facebook.

2008-08-26 @ 17:51:35
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback