Jag och Karin har ett intern skämt och jag är snäll.

2008-08-07 @ 08:38:59

Vaknade för ungefär 20 minuter sedan. Är så sjukt trött, fast jag la mig tidigt. Somnade iofs inte tidigare för det, så hade lika gärna kunnat göra något annat. Var inte tillräckligt vaken för att plocka fram frukost så det blev bara fel.

Under de senaste vakna timmarna har jag bara tänkt på gårdagen, fy i satan i gatan vad roligt det var! Har träningsvärk i låren efter det, så det kommer bli spännande och se hur det kommer gå med simningen idag. Apropå den, vi skulle träffas kl. nio eftersom Karin ska vara optimist hela tiden. Så när jag vaknade kl. åtta blev jag mer än en aningens stressad. Såg för kanske tre minuter sedan att tiden ändrats till halv tio i stället, så nu har man en massa död tid att ta död på. Får inte glömma att köpa yoghurten och tidningen. Idag måste vi köpa nytt kort också.


Usch, hoppas träningsvärken försvinner när man hoppar ner i bassängen.
Kim hälsar!


Kommentarer
Postat av: N I C O L E

hej!



Bli medlem på den här sidan och få poäng som du sedan kan växla in till lotter, prylar, presentkort och mycket mer



http://www.SuperGratis.se/?r=43278



Mvh N I C O L E www.kiwiz.blogg.se

2008-08-07 @ 08:51:45
URL: http://kiwiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback