Jag är en tjej!

2008-08-03 @ 11:13:07

image189

Nu har jag en jävligt bra ursäkt till mitt sms beroende. Jag är tjej, så enkelt är det. Enligt någon undersökning som gjordes utav företaget Cint så visade resultaten att tjejer helst använder sig med hjälp av textmeddelande när de kommunicerar med andra. Medan killar hellre väljer att ringa. Så nästa gång någon klagar på mina sms, så tänk efter lite grann.


Blev väckt för kanske en kvart sedan av mamma. Tydligen ska de åka iväg med mormor och morfar till Trosa på någon marknad och undrade om jag ville med. Jag som verkligen måste akut till en affär kan ju inte tacka nej. Även om jag troligen inte kommer få tag på någon tidning. Vilket kommer betyda att när jag kommer hem kommer helvetet bryta loss ... för mig alltså. Usch, vad jag börjar babbal igen.
Mogo, om du ser det här så hoppa i sjön och messa mig sedan (där har vi sms skiten igen).


Aja, magen skriker som bara den efter mat nu.

Kim hälsar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback