HANDBOLL!

2008-08-16 @ 22:35:38
Stod inför ett svårt dilemma angående handbollen, så tog mina kära vänner till hjälp och frågade dem vad man skulle göra. Om man skulle sova innan och vakna vid tre och se matchen eller vara vaken till dess. Svaren jag fick tillbaka chockerade mig. Alla i stort sätt ansåg att man skulle sova innan. Vilket jag ska göra nu, vi lever ju i Sverige, alltså demokrati! Men är tveksam till om det är det bästa om jag vill se matchen ordentligt. Tror det kommer gå som det gick när jag skulle upp och se hockey förut. Var så jävla trött att jag inte fattade vad som hände, gick och la mig i pausen mellan andra och tredje för att se fortsättningen i sängen och somnade på två minuter.

Men å andra sidan är handboll mycket lättare att se på så sätt och matcherna mycket kortare.


Det allra roligaste svaret var Jonnas, "Nej, du ska inte titta på den matchen .. sov människa!" Härligt att veta att man har en vän som verkligen bryr sig om ens bästa. :)

Ali <3 Bali

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback