Forever friends

2008-08-21 @ 15:39:52

Var tvungen att ta en liten paus för att se Wissmans lopp. Tycker det var en riktigt bra OS-insats av honom. Jörgen Johnsson, tror jag han hette, gick även vidare. Grattis.

Är nästan klar med städningen nu. Eller har sängen, garderoben, TV:n och fåtöljen kvar. Med andra ord, det som brukar sparas till sist och det lättaste. Hoppas på att det ska börja regna igen, var jätte mysigt att städa då.

När jag gick igenom några lådor så fann jag en massa nyckelband. Ett av dem var ett som jag fick från Jonna en julafton för en massa år sedan. På ett väldigt vettigt och förståligt sätt så flög det rakt in i hjärtat under städandet och det slutade med att den sattes upp på väggen över datorn. Nu sitter det fint där, lyser, värme och fyller mig med glädje.



Måste återgå till mitt städande nu innan jag kommer helt ur takt.

Ali <3 Bali

Kommentarer
Postat av: Joakim Forsberg

ahw!

2008-08-21 @ 15:43:48
URL: http://joakimforsberg.blogg.se/
Postat av: bitte

va sött

2008-08-21 @ 15:45:15
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback