En smidig puma.

2008-08-09 @ 23:58:46

Kom ganska precis hem från Jonna. Precis som jag trodde så blev det hur mysigt som helst. Skulle egentligen kunna skriva ett hur långt inlägg som helst om allt som skedde idag, men just nu är tankarna så många så det bara blir korvstoppning som Petra brukade säga.
Det blev iaf två filmer, eller 1½. Den första vi såg, The illusionist, var riktigt bra. Den andra, Driven såg jag ärligt talat inte så mycket utav, vet inte riktigt vad jag tittade på. Resten av dagen bestod utav 3-5 kg frukt och en massa grädde, schack, risk, bussåkande och en väldigt konstig Pizza händelse. Sen får man inte glömma det läskiga som skedde när Jonna beställde maten, pratar såklart om "westlife" låten.

Kände mig jätte taskig när jag åkte ifrån dig gumman. Förlåt. Men du vet att jag alltid finns här för dig. Det är bara att ringa. Älskar dig.

Sitter just nu inne på msn och troligen plågar Challe. Är så sjukt uttråkad, och är alldeles för pigg för att gå och lägga mig. Blä, blä, blä, ibland är det bara för tråkigt!
Aja, ska väl sluta klaga och försöka göra det bästa utav situationen.
IBM, man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback