Brasilien vann!

2008-08-18 @ 16:23:17
Nu har pappi åkt till Tyskland, eller hans plan går om någon timme eller så. Visserligen kommer han hem imorron kväll igen, men kommer sakna honom ändå. Kommer inte dras några skämt eller kommentarer ikväll som man kan skratta åt, och jag och mamma kommer troligen bli galna på varandra.

Har också extremt ont i ryggen, något jag haft under hela dagen men det har bara blivit värre ju längre dagen gått. Annars har man mest spenderat dagen genom att titta på OS. Såg damerna kvartsfinal, fan vad gött att Brasilien vann! Både jag och mamma satt verkligen och hånskrattade åt den tyska förbundskaptenen. Usch, ingen trevlig typ det.

Nej, nu är jag hungrig. Hoppas Danne kommer hem snart så det blir mat! Sen ska jag och mamma ta en snabb tur till Skärholmens centrum igen.

Ali <3 Bali

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback