Blä, blä, blä!

2008-08-03 @ 22:32:07


Fan vad jag när det blir sånt här cp väder! Visst är det jätte mysigt när man ska sova eller bara hör hur det öser ner regn och man hör åskan. Men det ska jämt, jämt sabba Internet och datorn blir alltid helt cp fucked up.

För er som nu undrar så har jag beslutat mig för vilka som ska få den stora äran och vara med i mitt memory. För er som verkligen inte bryr sig ett skit ger jag er två råd, det första att klicka upp någon annan sida, dra härifrån och aldrig mer komma tillbaka, det andra att hoppa över de närmaste raderna, ni andra roligare, trevligare och sympatiska människor kan mer än gärna fortsätta läsa vidare.

Det blev Joe Jonas, Brian McFadden, Jensen Ackles, Shane Filan, Nicky Byrne, Drake Bell, Wenworth Millier, Erik Segerstedt, Peter Johansson och Fredrik Ljungberg.  

Karin och Challe, nu borde ni verkligen förstå vilken mysig spelstund vi kommer ha! : )

Ska väl snart sätta igång med själva produktionen.

Hahaha, hoppas nu att Internet fungerar bättre och att msn är felfritt, vilket jag redan nu tvivlar på.
Aja, iTunes fungerar iaf som det ska och det borde vara allt man egentligen begär.

Don't let me go, when I'm this slow. Why can't we talk about it? Why can't we figure it out? ...  

Kim hälsar!

Kommentarer
Postat av: Karin

får man komma med önskemål om några fler som ska vara med? :D

2008-08-04 @ 17:27:18
Postat av: Jenny

Hmmm... det beror på vilka.

2008-08-04 @ 17:33:47
URL: http://jennhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback