Ali älskar Bali.

2008-08-02 @ 12:03:22

Idag är det en riktigt dag bra. :) Visserligen kunde vädret ha varit bättre och jag lite piggare. Men inget ska få mig på dåligt humör.

Först och främst är Lisa på väg hem nu, äntligen! Det betyder att våran planerade lilla utflykt inne i stan kommer bli av någon gång nästa vecka. Karin ska även komma hem lite senare, Vilket betyder att låten och uttyrycket Makes me happy passar ännu bättre in i bilden nu. Dessutom är det fotboll idag! Arsenal - Juventus, och det är på en kanal som jag kan se!

Så ser just nu framemot en ljusdag (med ljus menar jag inte av samma anledning som i Karins brev), med den extremt goda saften!


Charlotte Johanson, du kommer alltid vara min number one Challe. Älskar dig gumman.

Ali <3 Bali.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback