A little bit longer

2008-08-17 @ 12:28:26

Jag hatar när man lyssnar på en låt och verkligen vill sjunga med, men man kan inte texten. Sjunger man inte så blir man galen. Sjunger man så skäms man varesig man är ensam eller med någon eftersom det verkligen låter för jävligt.



Jag kommer ihåg när jag fick Jonas Brothers nya album , A little bit longer. Jag tyckte varenda låt förutom Burnin' up verkligen var hemska och jag skämdes nästan över att jag hade det albumet. Men nu, älskar jag det verkligen. Jag skojjar inte, jag gillar varenda låt. Så typiskt mig. Kände bra för att berätta det på tal om ingenting.

Ska nu återvända till SSX.

Ali <3 Bali

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vill du se världens sötaste katt? Då tycker jag du ska kika in på min blogg! :)

2008-08-17 @ 12:39:04
URL: http://penajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback