"You, thinking you can outsmart my uncle"

2008-04-06 @ 20:41:48

image189

Har precis kollat klart på hela säsongen av Prison break . Det blev inte så mycket matte idag.
Men har bestämt mig för att plugga riktigt seriöst imorron på lektionen och sedan hemma. Fan vad jag kommer hata mig själv imorron.

Prison break, jag fattar verkligen vad det är som får mig att kolla på det. Jag berörs lika mycket av det varenda gång.
Den serien är inge rolig, ingte på något sätt alls!
Jag hatar den där bitchen Gretchen. Sucre, hur fan kan man göra så mot honom?
Jag är så irriterad så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Det är ju Sucre för i helvete!
Man kan med all rätt säga att han är en sådan vän som man vill ha, en äkta. 
CP break.  

Måste bara tillägga att jag brukar garva åt Michael Scofields kommentarer och tycka att de är klockren. Men LJ kom verkligen med den bästa genom alla säsonger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback