Vissa människor ...

2008-04-23 @ 21:11:44

Kollar på fotboll just nu. Har ingen aning om varför jag gör det. Det är de två fjolligaste/divigaste lagen som möts och vad gör jag? Jo, jag sitter i soffan och tittar på matchen. Det är något med Champions League.
Dessutom är jag riktigt trött.  Är så trött så jag orkade inte skratta åt Ronaldo då han brände straffen och sköt en riktigt usel frispark.


Ska vara hemma imorron med. Ska förhoppningsvis känna mig så pass bra så jag kan börja med lite plugg. Men just nu känns det helt omöjligt. Vore iaf skönt om jag kunde skriva lite spanska och svenska. Matte vore också bra, men just nu existerar det i drömvärlden.

Det är helt sjukt, för en kvart sedan hade jag planer på att titta på en film efter fotbollen. Sen var det som en bomb slog ner och nu tror jag att jag knappt kommer orka med fotbollen.
Man får väl se hur detta drama kommer sluta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback