Vilket jävla väder!

2008-04-08 @ 18:12:03

Har nu duschat och gjort mig i ordning. Snart ska vi åka till Anton och fira honom, den lilla pojken fyller nämligen 12 idag. Ska väl passa på att gratta Mickis och Bibbi igen då.

Är på riktigt dåligt humör. Risken finns att jag kommer missa den första kvarten av fotbollen ikväll, eftersom vi ska vara hos Anton. Har redan hotat mamma med att om jag missar mer än en kvart av första halvlek så kommer jag begå självmord. Men det känns som hon inte riktigt köpte det.

Hur som helst så kommer jag vara hur uppjagad som helst ikväll. Nu längtar jag, men vet att jag kommer ångra mig ikväll.


Fick ett tips idag/igår av Micham angående serier. Hon föreslog oväntat Chuck. Så funderar faktiskt på att ladda hem den. Får se vilket humör jag är på imorron.

Ska åka nu. GLÖM INTE FOTBOLLEN IKVÄLL. 20:30 på sexan.

Kommentarer
Postat av: Mickis

JA JENNHE! LADDA NER CHUUUUUUUCK! :D

2008-04-08 @ 21:23:35
URL: http://michams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback