På HM's underkleds avdelning.

2008-04-02 @ 07:04:33

Nu är det morgon igen och man sitter vid datorn, lyssnar på musik och äter frukost. Jag har kommit på en sak, egentligen går jag upp alldeles för tidigt. Om jag verkligen ville så skulle väckarklockan kunna ringa e halvtimma senare, vilket betyder att jag skulle kunna gå upp en kvart senare. Varför ställer jag inte om klockan då? Jo, troligen så är det för att jag är livrädd för att det ska bli en stressig morgon, hatar det! Mornar ska vara lugna, sega och "ta allt i ditt tempo".


Idag är det onsdag. Vad det betyder hoppas jag alla vet, annars kan jag meddela det till er som är lite segare. Det är champions league. Arsenal - Liverpool. Självfallet är det uppenbart vilka som är bäst, Arsenal.


Nej, nu ska jag göra mig i ordning.

image229 image230
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback