onsdag & fredag.

2008-04-01 @ 19:57:35

image189

Lade nyss på telefonen efter att ha pratat med Karin. Fick en utskällning som jag inte alls förtjänade eftersom jag nämnt hennes skämt redan i det tidigare inlägget.
Så jag fick skälla ut henne tillbaka.
Ska ge ditt ett litet tips nu lilla gumman, innan man skäller ut någon så ska man alltid ha koll på all fakta. Annars kan det skita sig riktigt ordentligt, som det nu gjorde i ditt fall.

Måste bara säga att jag är så glad över att bloggen funkar nu igen.

Väntar just nu på att klockan ska bli 20:30, Champions league. Förmatchen till morgon dagens stor match, om ni frågar mig. Ska heja på det laget som inte heter Manchester United idag, tror det är ett italienskt lag. Men men, United kan skita på sig. Ser hellre några diviga italienare som vinner än United de segrande. Trots att jag hatar alla italienska lag/spelare.

Är så otroligt lycklig och förväntansfull. Karin och jag ska se Superhero movie på fredag! Har väntat på den filmen hela vintern och nu äntligen kommer den.

Fotboll snart, ska äta och duscha innan det. Har lite pressat tids schema med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback