Mmm... pizza. : )

2008-04-04 @ 17:08:26

Hade ett jätte mysigt aerobics pass på idrotten idag, som Johanna G. Blev jätte glad efter det, som jag brukade bli efter rehaben. Känns inte så jätte bra nu när man tvingat broder att åka och köpa pizza till oss, men det väger ju upp det nyttiga man gjort idag. : )


Jag har kommit på en sak om mig själv. Jag är kär i kineser. De är så otroligt söta! Iaf den kinesfamlijen jag känner. Mingis är ju bland de sötaste människorna jag mött. Hennes bror är så jävla klockren. Skrattar fortfarande åt "Vem är du?". Jag har sett deras föräldrar en gång, men när jag sa att de var söta skällde nästan Mingis ut mig.

Idag fick jag reda på att hennes far heter Mingjing, herregud vad gulligt namn. Tror jag ska döpa mitt barn till det.


Nu måste jag åka med och hämta pizzorna.
Skriver senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback