Man vet inte allt.

2008-04-07 @ 21:03:01

image189

Har precis rensat igenom alla mina bilder. Skojjar inte när jag säger att jag troligen rensat närmare 1000 bilder.

Sitter nu och lägger in en massa på ipoden. Helt plötsligt fick jag en flashback från mattelektionen idag.


Anna och jag satt och lyssnade på min ipod då vi på något oförklarligtsätt kom in på Westlife. Efter en tids pratande så berättade jag att jag varit på en av deras konserter. Då knäckte Johanna som satt bredvid mig ur sig att även hon gjort det. Tydligen så var vi på samma, vilket jag tycker är lite halv speciellt.

Men det som verkligen förvånade mig och ännu gör det är att Johanna tycker eller tyckte om Westlife.

Haha, där ser man vad man kan ha fel om folk.


Ska lägga mig tidigt ikväll. Är jätte trött och har varit det sedan halv åtta.
Det är så jävla skönt, slipper känna pressen att jag måste titta på Prison break. Men ... ska nog göra det ändå.  : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback