Lite torsdags snack.

2008-04-10 @ 20:49:44

Skulle egentligen börja med engelskan var det tänkt idag, men inte blev det så. Har istället spenderat dagen med några Chuck avsnitt och sedan musik.

Skolan idag var rätt så lugn. Johanna var sjuk, krya på dig. Vi hade ingen spanska vilket gav oss en lunch på 2 timmar och 20 minuter. Jag och Anna gick då till centrum och åt pizza, på vägen tillbaka tävlade vi mot en kille som jag hoppas lyssnade på musik och att han inte har någon superhörsel.

Scortum idga var faktiskts rätt så okej ... för att vara Scortum. Vi har prov på tisdag och jag vet att det kommer gå åt helvete.


Sitter just nu och lyssnar på musik och pratar med lite människor på msn. Stör bl.a. Karin i hennes pluggande. Och så pratar man med fina fröken Lisa.

Har nu fått reda på att Karin kommer få IG på sitt prov imorron och att hon tycker att jag är roligare än plugg. Kan livet vara bättre?


Imorron har vi dessutom sovmorgon, eftersom historian återigen är inställd. Har också nationella i engelska och ute gjympa. Usch.

image259
Saknar dagarna som var som denna.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback