Ibland leker livet.

2008-04-28 @ 18:05:33

Ingen fysik denna vecka, ingen scortum. Fy fan vilken underbar vecka!
Dessutom har man i dagsläget tre olika planer för onsdagen. Är ännu osäker på vad man ska välja. Men känns nästan som det lutar åt Schalle och Oskar just nu.

Lurade även i Karin idag att jag ska gå i skolan på torsdag och fredag. Men hon ringde sedan och påstod att det inte kunde stämma. Sa då att jag bara skulle gå på fredag. Man får väl se hur lång tid det tar för henne att fatta sanningen i det.  


Har precis tittat klart på två avsnitt av Friday night lights. Inte för att jag tror att någon bryr sig, men bara så att ni vet. Ska nu ägna mig åt Alexandre Dumas och hans liv i några timmar och sedan ska jag ta en mysig promenad.

image288
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback