Första April.

2008-04-01 @ 19:13:16

Jag fattar verkligen inte att klockan är tio över sju, så här ljust var det runt tolv för någon vecka sedan. Känns som klockan är typ ett. Aja, ska väl inte klaga.


Usch, de här två senaste dagarna har verkligen inte varit sköna. Förutom vädret som varit underbart, äntligen är våren verkligen på väg!

Hur som helst så har jag haft en riktigt fruktansvärt jobbig huvudvärk både idag och igår, och båda dagarna lyckats komma hem för att sedan somna under ett Burn notcie avsnitt.

Annars har det varit riktigt mysigt, skolan började igår och precis som efter alla andra lov så märkte man inte ens att man haft lov efter halva dagen. Dessutom var det super duper mega kul att träffa alla igen.


Ska väl ge lite beröm till Karin, hon lyckades faktiskt lura mig idag. Låter otroligt, men som jag sa till henne även hon lyckas ibland. Grattis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback