( =

2008-04-05 @ 18:00:57

Var Superhero movie verkligen tvungen att komma nu? Kunde den inte ha haft premiär för en månad sedan eller så. Jag som precis hade kommit ifrån min besatthet av Drake & Josh och alla hans låtar. Nu är jag där igen, och faktum är att jag tror att det är ännu värre nu än förut.

Han var så söt i filmen, speciellt i den scenen då han mötte hourglass för första gången. " I'm not wearing any diamonds".

image241 image246

En kille med brunt/mörkt, lite halv långt hår (långt enligt mig), mörka ögon och som kan sjunga. Det är allt som krävs för att få mig på fall. Såklart raggningsrepliken också. Haha.

Kommentarer
Postat av: Carro

Jenny, du är så jävla söt

2008-04-05 @ 21:22:18
URL: http://jagecaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback