En underbar torsdag.

2008-04-03 @ 19:51:46

Kom precis hem ifrån skolan och dagens lilla äventyr. Ska försöka fatta mig väldigt kort eftersom risken finns för att det kommer bli ett långt inlägg.


Skolan var precis som vilken annan skoldag. Fylld med skratt och skämt med de underbara människorna i klassen, Johanna, Mingis, Anna, Challe och Mickis.
Mingis verkar precis lärt sig rimma eftersom hon flera gånger ropade efter mig Jennypenny. Mickis och jag kom på vad vi ska köpa för present till Johanna när hon fyller. Dessutom lovade jag Johanna att hon imorron ska få sin efterlängtade lapp på ryggen. Lägger ner tejpen i väskan nu.


Under sista lektionen så ringde Karin, men svarade inte eftersom Sara satt precis bredvid oss och gick igenom vår uppgift. Efter henne ringde Schalle och sedan ringde Karin en gång till. Ringde upp Schalle på direkten efter lektionen och fick förfrågan om jag ville till Trångsund C och äta glass med Karin. Hängde såklart på och det blev en massa flumm och skratt där. Karin var lika dum som alltid och snackade om alla hennes kompisar, medan vi nu är hennes f.d. klasskamrater.

Hon försvarade två av henne kompisar i henne klass trots att den ena av dem har skickat sms till mig fyllda med sexuella trakasserier.


Efter den drog jag hem till Karin där jag blev bjuden på mat. Mmm :) Sedan kom vi fram till att folk i Karins skola är bland de mest patetiska i Sverige, eftersom de enligt Karin har henne som förebild. Tvivlar på det upp till 98,8%. Men å andra sidan så vet jag att Karins skola verkligen är speciell, så det skulle inte heller förvåna mig.

  

HAHAHA, Rektor Stefan.

Kommentarer
Postat av: joey

AHAHHAHAHA rektor stefan,

2008-04-05 @ 10:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback