Du är min vän, den jag tycker om.

2008-04-15 @ 20:10:15

Vill du inte, så säg det bara. För jag orkar inte längre med den här jävla leken som du hela tiden kör. Känns som vi hållit på så här ett riktigt bra tag nu, och jag är så jävla trött på det.

Vill du så vill jag det är inge problem. Men vad fan det gäller att ge och ta. Jag vet att det oftast är jag som inte kan, men när en sak ändå bestäms så är det bestämt.
Vare sig det gäller någon jag hatar eller älskar så håller jag mina löften.


Jag vill verkligen inte förlora dig som vän och jag har inte varit orolig för att göra det heller. Det känns som du alltid har haft båda fötterna på jorden och förstått. Men nu på den senaste tiden så känns det inte så längre som dig. Vilket har börjat gjort mig orolig. 
Kanske jag bara inbillar mig, kanske inte. Kanske är det jag som har ändrats eller bågge två.
Hur som helst så gillar jag inte det som håller på att ske just nu.
Allt jag vill är att ha tillbaka den gamla tiden, som det en gång var. Den var så jävla underbar med dig.
Du har och kommer alltid vara en av de bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback