Blä.

2008-04-03 @ 07:14:21

Om jag säger att jag var sur igår, skulle någon tro mig?

Jag kan säga att jag var riktigt irriterad på den dära jävla pool domaren. Det var straff, det var frispark och det var inte frispark. Sen var jag också såklart irriterad på att Arsenal aldrig fick in den där bollen, och det  fick mig att komma på varför jag inte gillar Reina.

Blev jätte glad när Bendtner kom in, hade ropat efter honom i en halvtimma, men jag fattade inte varför man skulle byta ut Eboue.

Jaha, då avgör det nästa vecka då. Tror att jag vet hur det kommer sluta, men jag hade ju fel förra gången.


image233
tisdag den 8 april, 2008.

Försöker fundera ut hur den här dagen kommer bli. Tror att den kommer ha sina ljusa stunder, som spanskan. Inte för att spanska är roligt, utan de människor som man har spanska med. Sen är det svenskan, då ska vi bara öva på pjäsen. Sen har vi fysik och matte, BLÄ. Sen är det cp. Har läxa tills idag, kan den inte. Men de lektionerna brukar faktiskt vara roliga, om rätt människor är på rätt humör dvs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback