BG & JG.

2008-04-20 @ 20:47:38

image189

Sitter just nu och tittar på parlamentet, blev riktigt glad när jag såg att flera roliga personer var med. Eller flera och flera, Björn Gustafsson och Johan Glans.
Känner mig faktiskt mycket bättre nu, men det brukar vara så framåt kvällarna. Men imorse kändes det som hela världen höll på att falla samman, så var det även i natt när jag skulle sova.
Det betyder såklart att det inte blir någon skola för mig imorron. Usch, saknar de underbara människorna i klassen.


Jag brukar vilja vara sjuk för att slippa i skolan. Ville det senaste i onsdags, sen blev man sjuk på torsdagen och man hamnade i ett helvete. Så är det alltid.
Ikväll är det The bourne identity, jag älskar de filmerna! Hoppas bara att jag är så pass pigg så jag kommer orka se den. Haha, i fredags gick jag och la mig vid halv tio. Sov sedan i 12 timmar, men det var riktigt mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback