Vad händer med världen?

2007-09-27 @ 17:23:28
Helt ärligt, vad händer? Idag var ännu en sån där helt skum dag.
Det hela började med att Karin återigen hade tid att prata. Karin, hon som aldrig kan prata med en på morgonen eftersom hon antingen sitter på tåget eller redan har börjat. Sen var det ingen annan förutom jag som skulle gå på vid min busshållplats, trodde jag hade missat bussen när ingen kom. När bussen väl kom så var det ju inga på den! Eller det var det, men i jämförelse med vad det brukar så var det ingen. Jag fick en sittplats idag med, jag fick till och med sitt för mig själv halva resan.
När vi väl kom fram till skolan träffade jag Challe och Elin, kan dagen börja bättre? Vi hade svenska som första lektion. Det var inte så skojj, var så trött. Sedan hade vi den dära jobbiga långa rast/lunchen fram till spanskan. Spanskan var faktskt rätt så okej idag. Det var så pass svår att jag fattade den och sen slapp jag läsa upp alfabetet för Javier :D Sen hade vi matte, vilket är nästan det värsta ämnet som finns. Men idag räknade vi ekvationer, och det är kul och lätt. Så lektionen gick relativit fort. Efter det hade vi gjympa och den lyxen som man har så slipper man den. WOHO! Ibland är det skönt att vara skadad :) Så jag och Johanna gick till centrum och köpte chocklad, sen hade vi gått våran prommenad i 45 min. Efter det hade jag Latin. Otur som man ahde var Mickis sjuk och jag fick sitta helt ensam, inte alls så kul. Men hörde att Mickis hade fått gjort det förra veckan så det var väl straffet :/
På vägen hem pratade man med Jennie, ända tills hon la på. Då fick man gå själv ett tag, han precis sätta på musiken så ringde Challe. Fick prata med henne resten av vägen hem. Helt ärligt, det finns ingen annan människa som kan få en på sånt bra humör som Challe. Hon är så jävla söt asså. Älskar dig massor tjejen.

Karin, jag hoppas att du har läst detta nu som du lovade igår.
Du vet väl att jag kan kolla om du har det eller inte?
Kommentarer
Postat av: Joey

åh gumman, du är tamigfan underbar (=
joey loves chandler, tittar på vänner och tänker på dig gumms. du är så bääääst .
joey o chandler, klockrent par - vi me <333

2007-09-27 @ 22:47:30
Postat av: Jonna Ahvander

HAha :) Vilken bra dag du hade det jenny !
Så trevligt att du har beslutat dig för att skriva här igen
! :D

2007-09-28 @ 09:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback