L-Y-C-K-A

2007-10-06 @ 10:18:13
Just då är allt perfekt och det finns ingen annan plats eller sak som jag hellre skulle göra än att vara där med just dig och göra vad det nu är vi gör. Jag kan inte heller komma på något annat som skulle vara roligare, varken med dig eller utan dig. Men sen kommer ju den dära dagen efter, då man tänker tillbaka på vad vi egentligen gjorde. Seriöst, det är en av dom gånger då man verkligen skäms, över ens uppträdande, över vad vi gjorde och sa. Man känner verkligen hur man har gjort bort sig totalt. Men sen tänker man en gång till och då vet jag, jag skulle inte ha tvekat en sekund på att göra om allt igen, inte ett endaste dugg. Varje kväll med dig är verkligen underbart! Du är så perfekt gumman. Man blir glad bara genom att tänka på dig. Gumman, jag älskar dig. Vad jag än säger till dig så gör jag det. Som jag sa, jag har så dåligt självförtroende när jag är med dig så jag måste trycka ner dig... men det är bara för att du är så underbar. ;D HAHA. Och jag är visst rolig, jag vet att du tycker det ;) HAHAHA.


KARIN = LYCKA!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback