vad ska man göra?

2007-11-07 @ 18:06:42

Vad ska man göra då man inte vill åka hem? Vad ska man göra när man känner att man inte vill åka hem för att komma bort ifrån allt? Då man känner att det är hemma all skit drabbar en, när man känner att det är när man är hemme som man inte mår bra? Det är så jobbigt just nu, jag kasnke klagar på skolan ... men det är inte det som är problemet. Iaf inte det största.
Det är när jag sitter hemma, i lugn och ro. Då jag får chansen att andas och tänka .. på allt. Det är då all skit kommer, då man tänker på allt som hänt det senaste halvåret ... farmor, fotbollen, plugget, CPbarnen, alla vänner som man förlorat ... allt! Det är bara för mycket. Idag följde jag till och med Carro hem, tvingade henne att gå en omväg för att sedan lämna henne vid hennes hus och sedan åka hem. Det är ju sjukt. Det är ju hemma som man ska känna sig säker, det är ju hemma som man ska kunna koppla av.

Kommentarer
Postat av: Carro

du tvingade mej inte, gjorde det med stor glädje ;) (ok,detdär lät skumt)

2007-11-08 @ 19:31:38
Postat av: Jenny

Hahaha, Carro .. du är bara för söt. =)

2007-11-12 @ 18:38:06
URL: http://jennhe.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback