USCH.

2007-11-13 @ 07:16:43
Det snöar ute. Inte för att det är något fel, men det är som en storm. Och jag kommer återigen vara tvungen att gå ut i mörket helt själv, utan att kunna ringa någon. Gå hela vägen ut till bussen utan att säga ett ljud, sedan få stå där ute och nästan frysa ihjäl i väntan på bussen. Livet är inte lätt. =/

Igår höll jag verkligen på att göra en hemsk sak. Jag höll på att stänga av Prison break när det precis hade börjat. Anledningen var att dom total förstörde serien igår... dom tog livet at Sarah. Hur kan man göra något så dumt och korkat? Helt seriöst, jag höll faktiskt på att stänga av tv, man kan bara inte göra så. Det går inte! Hoppas verkligen att det bara var en docka eller något sånt. =/ Jag blev så frukansvärt sur. Jag trodde det var Haywire's huvud innan han öppnade den, men nej då. Nej, låt oss förstöra hela serien genom att döda Sarah! Jag är så sur och upprörd, hela veckan är ju förstörd.
Aja, nu måste jag göra mig iordning.
WOSHA!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback