Savage Garden

2007-11-08 @ 19:15:52
Haha, satte på några gamla låtar nyss... nästan alla var Savage Garden.
Kommer ihåg att jag verkligen älskade vissa av låtarna, jag lyssnade på dom nästan hela tiden.
Så försökte sjunga med lite grann nu ... fan vad dåligt det gick. Det var så pinsamt så jag sa till mig själv att hålla käften.
Usch imorron har jag NK prov och ett engelska tal att läsa, det komemr ju knappast att gå bra. Vet knappt vad man ska kunna till NK provet. Aja, man får väl hoppas på det bästa. Hade ju Latin prov idga också. Det var lättare än ajg trodde, men ändå inte. Det är så sjukt Latin, varför ska man ens lära sig hur man ska böja verb och sånt när det är ett dött språk, som kanske bara ett par tusen i hela världen kan idag. Varför var man så dum så man valde det? Aja, bara man får Godkänt i det så får man väl vara nöjd. =)
Nu ska jag kolla på tv. =D

WOSHA!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback