Lördag morgon.

2007-11-17 @ 09:57:48
ONEJ! Mitt JA märke som Mingis stämplade mig med igår och nästan försvunnit! =O Hur kommer jag klara mig utan det? Vad kommer Minigs säga? 

Ja, idag är det är lördag. Undra vad man ska hitta på idag. =/ Har egentligen en massa plugg att göra, som vanligt. Men precis som vanligt så orkar man inte.
Ikäll är det fotboll. JIPPIE! =D Hoppas Zlatan halkar och slår sig, börjar gråta och tar flyget hem till ... ja vart han nu bor.

Nu ska jag äta frukost. =)

WOSHA!
Kommentarer
Postat av: Anonym

Han är i alla fall född i Mölmö:D de sa Peter Jihde! xD (A)

2007-11-17 @ 10:20:12
Postat av: Jenny

Karin ibland är du så dum så du bara är konstig,
ibland är du så dum så att det är gulligt
och ibland är du så dum så man undrar verkligen hur lång tid det tar innan männen i de vita rockarna kommer och hämtar dig.
=)

2007-11-17 @ 10:46:04
URL: http://jennhe.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback