=)

2007-11-22 @ 07:35:09
Så skönt, låg kvar i 45 minuter i sängen efter att klockan hade ringt. Kollade på tv och halvsov. Det var helt perfekt, lagom trött, lagom kallt, lagom varmt, lagom intressant på tv.
Ni kanske undrar hur det gick med mitt tagentbord igår. Ja, det blev lite segt på pilarna ... men det försvann efter ett tag. Så det överlevede utan några större men. Tror inte ändå att livräddar yrket är något för mig.
Sitter här nu igen med min frukost bredvid mig, en macka och ett glas mjölk. Är inte speciellt rädd att spilla igen och gör jag det så är det okej. För det är ju nästan redan förstört.
Idag ska Westlife "chatta" på pa. Jag har ställt två frågor. =D Hoppas dom svara på en iaf.
Svergie är klart för EM! =D Fan vad nice. Älskar stora tävlingar i fotboll. Nästan varje gång man sätter på tv:n så är det en match som man alltid kan se på. Vad jag längtar. =)
Men ska gå och göra mig i ordning nu, WOSHA!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback