det gammla vanliga...

2007-11-27 @ 07:40:25
Ja, idag är det tisdag och jag tror nog att de flesta kan lista ut vad Jenny ska prata om nu .... precis, Prison break.
Michael var så fruktansvärt söt när Lincoln berättade att Sara var död. Man tyckte så synd om han. Sen utmanade det dära jävla offret Whitsler. Vad sur jag blev, snacka om att sabba allt, och speciellt för Lincoln. Men eftersom det är Prison break så finns det ju en anledning till det. Antingen så flippade han ut totalt och ja, blev dum i huvudet. Eller så har en plan för att uppehålla alla vid den tiden dom ska rymma. Om han nu flippade ut totalt så kommer han nog iaf inse hur fel det och sen ändra sig.
Vad var det jag sa för ett tag sen? Dom dödar alla i Prison break, det kommer trötta ut en. Igår var det ju visserligen ingen viktig person direkt som dog, men ändå! Snart kommer dom väl av misstag råka döda Michael men tror ändå att folk kommer kolla. Usch.
Hahaha, asså jag är ju en riktigt nörd när det gäller Prison break. Men jag blir så upprörd när jag ser det. Men jag blir iaf inte sur på folk (vänner och sånt) som jag blir i vissa andra diskusioner. SHIT! nu måste jag dra, WOSHA.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback