Happy.

2007-05-25 @ 19:23:35

Varje gång jag tänker på något som får mig att må bra så är jag där, varje gång jag tänker på något som får mig att le är jag där. Gumman, du behöver inte tro mig, men det är du som får mig att le och det är du som får mig att må bra. Det är med dig som jag har flest lyckliga minnen med, det är när jag är med dig som jag kan vara riktig lycklig och det är när jag är med dig som jag kan skratta på ritkigt. När jag är med dig behöver jag inte tänka på allt som hur jag ska tala, hur jag ska vara, agera och bete mig, inte för att jag menar att du är sämre än mig. Utan för att du är den enda som jag kan vara mig själv med, på riktig, inget falskspel ingen teater. Det är med dig som jag är Jenny, helt och hållet. Varje gång jag tänker på något som får mig att må bra är jag där, varje gång jag tänker på något som får mig att le är jag där, i Lilandet. För det är där bara lycka existerar, det är där inget ont kan ske eller nå mig. Det är där jag alltid kommer finna dig och alla minnen. När vi börjar i gymnasiumet och vi kasnke tappar kontakten så kommer jag alltid återvända dit, för det är där du alltid kommer finnas. Jag kommer vänta där på dig, även om det så ska ta en evighet innan du kommer, för tro det eller ej, Jag älskar dig. Du betyder så mycket. You're my Joey, min Bali, och inget ska ändra på det.!


TJUPP TJUPP!
Kommentarer
Postat av: joey

ABOOOOOOOOOOOOOOOO ! gumman :')
<3333333333333333

2007-05-25 @ 19:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback