Dagens händelser.

2007-05-30 @ 20:52:25

Idag har det varit en helt underbar dag. Den började med den glada nyheten att Jennie var sjuk och inte skulle komma till skolan (USCH OCH FY! VILKEN MARDRÖMMS START! Trodde att jag fortfarande drömmade en hemsk mardröm.) Sedan var det bara att bege sig till skolan för att få sitta och glo på en film om Romeo och Julia i mordern tid. Filmvlaet ändrades och istället fick vi sitta och titta på en film som handlade om en sinnessjuk stum kvinna som blev bortgift och betalade sin avgift för att få spela på sitt piano genom att låta ett pervo perva sig med henne under tiden hon spelade. Som tur var skulle jag göra ett so-prov och slapp att titta på den filmen. Fick sitta i en timma och skriva om pliktetik, sinneslagsetik och konsekvensetik, men inte blev man klar med hela provet. Får skriva klart det på måndag. När filmen väl var slut sprang Challe runt och jagade mig, eftersom hon ville se min graffiti bild. Det hela slutade med att jag låg ner på golvet med henne krälandes ovan på mig. Sedan var det dags att bege sig till musikalen. Några fin fina männsikor (minus Karin)  i våran skola har satt ihop en musikal, och nu var det äntligen dags att få se den. Ska väl inte prata så mycket om den, ska bara säga att alla i min klass (9A) ägde sönder (minus Karin igen), fats Chrippie var lite extra rolig. Sedan ahde vi rast i tre timmar, eftersom vi skulle ha sån dära Trångsundsskolans dag... Så JB och jag drog till farsta och åt lunch och sedan kollade vi runt lite i affärerna. I av dom hörde jag Wherever You Are, jippie LYCKA! Fick även följa med JB och köpa bh. Har gjort det förut och jag äger bara, WOW vilken upplevelse. Sedan var det dags att bege oss tillbaka till skolan, på vägen köpte JB jordgubbar och kastade bort nästan alla på bussen när hon försökte träffa papperskorgen. Hon träffade säkert 7 av 40 :S. Efter att vi kommit upp till skolan fick vi fördriva tiden med att lyssna på Viktor moppe larm. Efter ett tag blev Jonna dissad och jag stannade kvar ute med Apan och Challe. Vi ahde rätt så skojj, sen kom Karin. Karin har kommit in i målbrottet så hon låter jätte roligt. Men vi är jätte snälla mot henne och stöttar henne genom denna svåra tid. Vi hade sedan svenska med våran otroligt älskade svenska vikarie som inte kan svenska. Efter det hade vi idrott och sedan var det no. Vill inte prata så mycket om dessa lektioner eftersom dom tre timmarna var bland dom sämsta någonsin i Trångsundsskolanshistoria. När man kom hem satte man sig vid datan och pratade med några på msn. För alla er som inte visste det redan så ska jag nu berätta att Jennie, även känd som Sötnöten, Körvalainen och Jenni, är en slavdrivare, hennes favorit slav heter Sofia och råkar vara hennes lillasyster.

Vill bara avlsuta med att berätta för Jonna att du är min tönt, oavsett vad. Du vet ju hur mycket jag gillar töntar ;)

DAGENS CITAT:

Ross till Chandler:  "Men då är ju du min syrra."

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ni måste ha haft en väldigt rolig dag, som tur fick jag vara hemma och sova. Jag älskar er; Jonna&Jenny.
Min älskade slav är min Lillesyrra jag vet att jag e taskig mot henne;)
PUSSISAR

2007-05-30 @ 20:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback