Välkommen.

2007-12-15 @ 22:06:49
YES! Nu har man äntligen tjatat tillräckligt länge och mycket på Karin så hon gav upp. Hon ska nu skaffa blogg. Välkommen till Famlijen! Ska bli skönt, då slipper jag skriva om hennes liv... vad ska jag skriva om i min blogg nu då?

Har precis poppat en påse popcorn och sitter nu med mjukiskläderna och kollar på tv. Lättpåverkad som man är så lät man Mingis övertala en att kolla på Pirates of the Carribbean. Aja, spelar väl ingen roll.. får kolla på Blomman då.
Ska ha en riktigt mysig kväll, längtar faktikst till att krypa ner i min riktiga säng nu. Den ser sådär mysig ut nu igen, när den är bäddad. Ska troligen kolla på film hela natten också, iaf till klockan två. Men kommer nog vara vaken ett bra tag efter det med. Så har någon lust att prata så är det bara att ringa.
Om jag inte har alldeles fel så är detta mitt sista inlägg för ikväll, så ska väl säga godnatt till alla.
Godnatt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback