Usch, matte.

2007-12-05 @ 10:01:29
Sitter just nu i skolan, har precis haft nationella imatte.Usch vad sämst det gick. Redan nu vet jagatt jag hade fel på typ hälften. Bredvid mig sitter Carro, Diana och Mickis dom snackar om hur dåligt det gick för dom och så diskuterar do, vilka som var de rätta svaren. Det får en bara att inse hur mycket mer fel man hade. USCH, jag går natur och håller på att få IG i matte. =/ Det är ju hemskt. Aja, får man G ska man hoppa av lycka.
Nu har jag håltimma i två två timmar, inte så kul. Sen har språk, ännu mindre kul. men vi ska ändå bara plugga inför provet, så det kommer vara rätt så lugnt idag. Efter det har jag svenska, tror bara att vi ska få välja en bok att läsa. Sen har vi datakunskapsprov, powerpoint. Usch, har aldrig använt det programmet i hela mitt liv. Det kommer inte gå något bra, och inte heller orkar jag plugga på det. =/ Det kan man inte heller just nu i skolan, alla pluggsidor som är de enda sidorna man egentligen får gå in på funkar inte. Men dom andra gör det. =/
Aja, ska göra något annat nu. Orkar itne sitta här och deppa över något som  man ändå inte kan förändra, WOSHA.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback