Tredje advent

2007-12-16 @ 11:09:10
Idag är det tredje advent och det tredje ljuset ska tändas, mysigt. Det betyder att det blir en liten fika idag också.  
Gick precis upp och hamnade framför datorn ... som vanligt. Ska snart gå och fixa lite frukost ...  gott!
Sedan ska jag plugga, eftersom man sedan kommer sitta framför tv och kolla fotboll. Idag är två riktigt bra matcher, hoppas bara att de blir spännande och att jag har gjot klart allt innan avspark. 

Dem här veckan kommer vara så underbar och kort.
Imorron är det måndag, och måndagar överlever man bara för att det är måndagar. Visserligen har man inget Prison break att se fram emot nu, men ska köpa julklappar på kvällen så jag kommer nog vara sysselsatt.
Tisdagar går alltid fort, fast man har tråkiga lektioner då. Det är lite förvånande. Vi har även ingen mänk på morgonen så har sovmorgon. På pedleden ska vi också se klart på flugornas herre, som man vill se slutet efter allt snack om det. =/ Direkt efter skolan har jag den sista rehaben. JIPPIE! Sen ska jag kolla på jeans.
Sedan är det onsdag, den sista lektionsdagen detta år. För det första har vi ingen naturkunskap, vilket betyder att vi har sovmorgon. Sen har jag bara två lektioner den dagen, spanska och svenska. Inte dom roligaste. Men spanskan överlever man och svenskan är så kort, och man ska ändå bara läsa en bok. Slutar halv två då ska man till farsta med Karin, handla julklappar och kläder. Det ska bli mys, hoppas att det inte är så mycket folk. ¨
Sedan är det bara torsdag och sista dagen i skolan för detta år. HÄRLIGT! Så den här veckan kommer gå snabbt och smärtftitt, verkar det som. Ska väl egentligen inte yttra mig om det, eftersom det alltid verkar inträffa raka motsatsen då.
Ska äta nu, Wosha.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback