sovmorgon. =)

2007-12-13 @ 09:35:29
Vad skönt, har sov morgon. Börjar klockan tolv. =D Då kan man fråga sig vad jag egentligen gör upp nu, och det kan jag säga att jag också undrar. Planen var att gå upp tio, och klockan skulle ringa kvart i tio. Vaknade halv, var då så pass pigg att det skulle ta ett bra tag innan jag somnade om så tänkte bara invänta att klockan skulle börja ringa och sedan gå upp. Men det tog så lång tid innan den ringde, kollade på den en gång till. Då var den 43, så tänkte att den ringer vilken minut som helst ... men det gjorde den inte. Så jag kollade en gång till på den, den var då 46 ... 08:46. Snacka om att man blev sur. Kunde iaf inte somna om så bestämde mig för att gå upp och äta en mysig frukost, men hamnade framför datorn istället... oväntat

Lyssnar just nu på Almost here, jag älskar den låten. Det är den finaste låten som finns!
Haha, nu kom Auf Wiedersehen Bitch. Man kan se en liten koppling mellan den låten och uttrycket "Du bär toga." Om man inte kan lista ut vad det betyder nu så är man helt dum i huvudet.
Igår fick man ett uppdrag av Finnen, ska skriva minst ett GB till henne varje dag när hon är i Thailand. Gjorde det när hon åkte till Finneland. Fast det var ju inte ens hälften så länge som hon ska vara borta nu. Aja, får väl börja klura på samtalsämnen redan nu.
Jag har ont i ryggen, undra om det är ifrån rehaben ... eller något annat. Där har man dagens mysterium. Bara att plocka fram förstoringsglasset och börja leta ...
Ska äta frukost nu, WOSHA.
Kommentarer
Postat av: karin

omg vilken jävla press jag känner nu:O

2007-12-13 @ 18:29:47
Postat av: Jenny

HAHAHA, Karin fattar inte! :'D

2007-12-13 @ 18:35:45
URL: http://jennhe.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback