Pictures in my head

2007-12-20 @ 21:09:48

Nu är det såhär ... Jenny har blivit kär, jag vet att det händer ofta men den här gången är det allvar. Jag har fallit nästan så långt man kan, och jag vet inte vad jag ska ta mig till snart. Så perfekt, allt! Finns inget som man skulle vilja ändra, inget man skulle vilja byta ut. Jag är verkligen beroende. Skulle inte klara mig en dag utan att höra den. Den har lixom allt. Pictures in my head, den nya drogen. Låten är så sjukt bra. Finns ingen bättre, eller nu överdrev jag .. men nästan ingen bättre.

I can see me looking at you,  
at the start of the day for all my life.
I can see me dying to hold you,
On the way when, I'm driving home at night .

I've got these pictures in my head,
These pictures in my head, yeah.
Pictures in my head, yeah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback