Nu blir det andra bullar.

2007-12-10 @ 21:51:02
Sitter just nu och kollar på 2½ men, det är faktiskt lite halv roligt.
Imorron har jag nationella i matte. Det betyder att jag måste ta en tidigare buss, vilket betyder att jag måste gå upp tidigare. Usch, inte kul.
Oj, vad sugen jag blev på rostat bröd helt plötsligt. Får väl ta det till Prison break sen då. Åh, idag är det årets sista Prison break avsnitt. :'( Hur ska man klara sig? Det kommer ju sluta jätte spännande, och sen är det meningen att man ska gå runt i flera veckor utan att veta vad som kommer att hända. Prison break är verkligen inte bra för nerverna, eller vad man nu ska säga. Man blir ju galen varje gång ett avsnitt atr slut.
Idag tycker jag att jag har varit riktigt duktig med att hålla mig ifrån datorn, eller iaf för att vara mig. =D
Nu är det dags för Prison break, WOSHA.

Challe, nu blir det andra bullar. ;D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback