MM, mysiga måndagen.

2007-12-17 @ 19:16:55
Har precis renskrivit min översättning nu. Nu kom även mor och far hem, hoppas de har med sig något gott.
Var och hadlade julklppar med Danne tidigare idag, det var skojj. Han var jätte glad efteråt, eftersom det gick så snabbt. Men såklart det gick snabbt, för det första ska vi bara köpa två julklappar i år istället för 10 och dessutom har jag redan kollat efter de "rätta" klapparna i en månad nu.

Imorron har jag sovmorgon, underbart! Det har jag också på onsdag, en mycket längre då. Men sedan på kvällen är man tvungen att gå på någon sjuk bio som jag inte ens vill se. Kommer inte bli kul, men men .. kommer iaf kunna äta godis och sånt då. Dagen efter är det ju också dessutom avslutning. På fredag ska man tydligen till farsta och kanske en liten stund på lördagen innan tjejkvällen. Vad mysigt det kommer bli, hoppas verkligen att det blir något och det bara inte planeras in för att sedan glömmas bort eller bara rinna iväg med sanden.
Sedan måste man också städa rummet ihelgen, usch det är mycket som ska göras.
Shit, kom precis på labrapporten. Måste skriva den nu, Wosha.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback